Hyundai numeşte un nou director de marketing pentru Europa

Mark Hall a fost numit astăzi noul Director de Marketing al Hyundai Motor Europe. Localizat în Offenbach, Germania, Mark Hall îşi asumă responsabilitatea pentru toate elementele ce compun marketingul Hyundai, inclusiv marketing de produs, publicitatea, dezvoltarea mărcii şi relaţiile publice.  

Mark Hall, în vârstă de 49 de ani, pune în slujba companiei Hyundai 20 de ani de experienţă în industria auto. Anterior, el a fost şef al departamentului de planificare produs şi marketing al Lexus Europe şi a deţinut diverse poziţii în departamentele de vânzări şi marketing ale Toyota la nivel european şi în Marea Britanie.

Mark Hall se alătură Hyundai într-un moment extrem de important. Până în 2010, marca a menţinut ascensiunea începută în 2009, cu o creştere a volumului de vânzări pentru primele opt luni ale acestui an de 5,6%, în ciuda faptului că piaţa a scăzut cu 3%. Cota de piaţă a companiei până în acest moment al anului, de 2,6%, este echivalentul unei creşteri de 2,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ceea ce înseamnă că Hyundai are şanse să atingă ţinta pentru 2010: cota de piaţă de 2,75%.

În scopul consolidării poziţiei Hyundai ca producător de top în Europa, Mark Hall şi echipa sa vor implementa un program puternic de lansare a produselor. Acesta este iniţiat prin introducerea a patru noi modele pentru Europa în cadrul Salonului Auto de la Paris, ediţia 2010 - inclusiv un noul autovehicul MPV din segmentul B, ix20. Alte opt modele şi variante noi vor fi lansate începând din 2011, câteva dintre acestea permiţând Hyundai să intre pe noi segmente de piaţă.

"Suntem fericiţi că Mark ni s-a alăturat acum, la începutul a ceea ce promite să fie o perioadă esențială pentru marca Hyundai", a declarat Allan Rushforth, vicepreşedinte al Hyundai Motor Europe. "Experienţa bogată deţinută de Mark pe piaţa auto europeană va fi un capital valoros pentru companie, întrucât dorim să ne extindem prezenţa pe continent."


Top